A ria e nosa e non de REGANOSA

domingo, 12 de agosto de 2007

Solidariedade com a vizinhança de Meá fechada na cámara municipal de Mugardos

De: Nosup-trasancos
Para: artabra21@gmail.com
Data: 8 de Agosto de 2007 16:14
Asunto: Solidariedade com a vizinhança de Meá fechada na cámara municipal de Mugardos


Solidariedade com a vizinhança de Meá fechada na cámara municipal de Mugardos

NÓS-Unidade Popular quer manifestar publicamente o seu apoio aos vizinhos e vizinhas directamente afectadas pola instalaçom dos depósitos de gás de Reganosa, em Mugardos, e que ocupam as instalaçons da cámara municipal desse concelho desde o passado dia 23 de Julho.

É lamentável que um governo municipal teoricamente de esquerda como o que ocupa a instituiçom municipal mugardesa tenha permitido e mesmo apoiado a estratégia empresarial do Grupo Tojeiro por cima dos interesses da sua própria vizinhança, que se vê abocada a reclamar que se detenha a actividade ilegal e perigosa de Reganosa.

A proximidade de numerosas casas é o mais evidente perigo que a actividade gasista de Reganosa anuncia e que, com toda a razom, a vizinhança de Meá denuncia. No entanto, devemos lembrar mais umha vez que a comarca toda está ameaçada polas manobras marítimas dos gaseiros que já entram na nossa ria e pola actividade em terra da planta de gás de Mugardos.

Somamo-nos a revindicaçom vicinal de que seja anulado o plano de emergência aprovado pola Junta da Galiza, por nom garantir a segurança das pessoas que vivem nas proximidades dos depósitos, e exigimos a imediata e definitiva paralisaçom das actividades de Reganosa na nossa ria.

Trasancos, 8 de Agosto de 2007

NÓS-Unidade Popular

Assembleia Comarcal de Trasancos
_____________

Nenhum comentário: