A ria e nosa e non de REGANOSA

terça-feira, 7 de agosto de 2007

A veciñanza que ocupa a Casa do Concello de Mugardos desde o pasado 23 de xullo, manten reunións con cargos políticos e institucionais de EU e BNG

Segundo publica o xornal dixital "OXornal.com", a veciñanza de Mugardos, pechada na Casa do Concello, manten reunións con diferentes cargos políticos e institucionais, tanto de EU, como do BNG, estes últimos do propio concello de Mugardos.

Envia a noticia:
ASOCIACION VECIÑAL FONTELONGA -avvfontelonga@mundo-r.com-
7 de Agosto de 2007 17:22

Montserrat Muñoz visita aos veciños encerrados en contra do plan de Reganosa
A secretaria de EU pretende chegar a un acordo cos manifestantes.

Martes, 07 de agosto de 2007

XORNAL I Mugardos.- Os veciños encerrados no Concello de Mugardos desde o pasado 23 de xullo en contra do Plan de Urxencia Exterior de Reganosa manterán hoxe un encontro coa secretaria de Política Municipal e Autonómica de EU, Montserrat Muñoz.

A tamén deputada no Congreso pola coalición de esquerdas estará acompañada pola portavoz de EU no Concello de Mugardos, Alicerce Díaz Otero.

O colectivo de veciños da parroquia de Mehá, na que se asenta a planta de gas, manterá mañá mércores unha reunión con Moisés Rivadulla, portavoz do grupo municipal do BNG en Mugardos, e co alcalde, o nacionalista Xosé Fernández Barcia, ás 10:00 e ás 12:00 horas, respectivamente.

Enlace coa noticia orixinal no Xornal.com
____________

Nenhum comentário: